آب شیرین کن

تولید کننده دستگاه های آب شیرین کن

آب شیرین کن

تولید کننده دستگاه های آب شیرین کن

شیوا بلوریان

بیوگرافی شیوا بلوریان + حواشی و اینستاگرام

اینستاگرام شیوا بلوریان صفحه اینستاگرام شیوا بلوریان شیوا بلوریاناجرا های تلویزیونینامشبکهسال تولیددخترانشبکه ۱۱۳۸۳فرزندان صبحشبکه ۲۱۳۸۳صبح بخیر ایرانشبکه ۱۱۳۸۴ – ۱۳۸۳یخ در بهشتشبکه ۱۱۳۸۴صبح و ایرانیشبکه جام جم۱۳۸۴بیدار شو، آفتاب شدشبکه ۲۱۳۸۵نوربارانشبکه ۲۱۳۸۵شب مهتابشبکه ۳۱۳۸۹شب مهتاب ۲شبکه ۳۱۳۹۱نمایش نقش زنان سنگی. عوامل تولید عبارتند از تصویربردار: فرشاد گلسفیدی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، طراح گریم: زهره سیه پوش، دستیار و برنامه ریز: مهدی مطلبی، عکاس: مرضیه بدرقه، تصویربردار پشت صحنه: منیره خاجی، با حضور: مهتاب اسماعیلی پور و سیدمحمد حسینی، تهیه کننده: ش.

شیوا بلوریان با اشاره به اینکه سعی داشته تا با دور شدن از اجراهای کلاسیک روایی و با ایجاد فضایی وهم آلود و جادویی هم در طراحی صحنه و هم در شیوه بازیگری نمایش را به مراسم ” زار” نزدیک کند گفت: مراسم زار یکی از مراسم آیینی و بخشی از فرهنگ ایران است. او گویندگی رادیو نیز در کار نامه هنری خود داشته و سال 85 در برنامه زنده رادیویی به نام « جمعه به یاد ماندنی » گوینده بوده است ، همچنین سابقه ی اجرای برنامه هایی چون : نورباران ، فرزندان صبح ، یخ در بهشت و صبح بخیر ایران را در تلویزیون دارد. نام نام خانوادگیشیوا بلوریانتاریخ تولد14 مهر 1352محل تولدسنندجمحل سکونتوین – اتریشمدرک تحصیلیکارشناسی مترجمی زبان انگلیسیوضعیت تاهلمتاهلفرزندنینابیوگرافی شیوا بلوریان + حواشی و اینستاگرامشیوا بلوریاناینترنت.

شیوا در سن 18 سالگی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره کودک و نوجوان می شود ، او این جایزه را به خاطر بازی در نمایش « شاهد سوم » در سال 70 میگیرد. بلوریان در سال 75 گروه تئاتر ترمه را تاسیس میکند و در سال 82 به عنوان مدیر آموزشگاه هنر و اندیشه مشغول به کار می شود و یکسال بعد تدریس کارگردانی تئاتر را آغاز میکند. او در ادامه ی بازیگری در تلویزیون در سال 76 در سریال « قطار ابدی » و سال 81 « فصل سوم زیر آسمان شهر » و سال 82 در سریال نقطه چین بازی میکند و به این طریق مشهور می شود. من با استفاده از سه عنصر آب ،خاک و آتش و بهره گیری ازاشکال صور فکلی دردکور این نمایش می خواستم  انرژی  برای بازیگر ایجاد کنم که او به تماشاگران انتقال دهد.

بیوگرافی شیوا بلوریان و زندگی شخصی و همری و عکس های شیوا بلوریان و همسرش

شیوا بلوریان در فضای مجازی فعالیت زیادی ندارد و خودش می گوید زمانی که من کار را شروع کردم اینترنت به این صورت وجود نداشت و ترجیح می دهم زندگی حرفه ای ام را با تمرکز ادامه دهم. سریال قطار ابدی در سال 76 و سری سوم زیر آسمان شهر در سال 1381 به کارگردانی مهران غفوریان و سریال نقطه چین در سال 82 به کرگردانی مهران مدیری باعث شدند که او به شهرت برسد. در این بخش بیوگرافی شیوا بلوریان را آماده کرده ایم و اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و زندگی هنری این بازیگر زن را می خوانید. اما نخستین فیلم سینمایی که در آن ایفای نقش کرد، در سال 1377 در فیلم کمکم کنی به کارگردانی رسول ملاقلی پور بود.

شیوا بلوریان در عرصه مجری گری هم فعالیت داشته است و در سال 83 برنامه دختران را اجرا کرده است. او در رادیو هم اجرا داشته است و در سال 1385 گویندگی در رادیو را در برنامه زنده جمعه تجربه کرد. در سن 18 سالگی توانست که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره کودک و نوجوان بگیرد. او در برنامه های صبح بخیر ایران، یخ در بهشت، فرزندان صبح و نور باران هم سابقه اجرا دارد. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد در سال 1370 با فیلم تلویزیونی از سهراب تا سهراب بود. سریال بافته ها رنج به کارگردانی مجید بهشتی نخستین سریال او بود که در سال 1374 پخش شد. فعالیت حرفه ای اش را در سال 1370 با نمایش تئاتر شاهد سوم شروع کرد و به موفقیت رسید.

در سال 75 گروه نمایاشی ترمه را تاسیس کرد و از سال 82 مدیر آموزشگاه هنر و انیشه شد. شیلوا بلوریان بازیگر سینما و تلوزیون متولد 14 مهر ماه سال 1352 در شهر سنندج است. در سال 1372 توانست جایزه بهترین کارگردان در عرصه تئاتر را دریافت کنید. او مدرس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد تئاتر دارد. حاصل ازدواج او و همسرش دختری به نام نینا است که سال 92 به دنیا آمد. در ادامه عکس های جدید شیوا بلوریان و همسرش را هم مشاهده می کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

‏شیوا بلوریان‏ Shiva blurian

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی شیوا بلوریان، آثار شیوا بلوریان، جوایز شیوا بلوریان، همکاران شیوا بلوریان، گالری عکس شیوا بلوریان، قد شیوا بلوریان، وزن شیوا بلوریان، رنگ چشم شیوا بلوریان، وضعیت تأهل و همسر شیوا بلوریان، فرزندان شیوا بلوریان، حواشی شیوا بلوریان و کودکی شیوا بلوریان می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. در واقع شیوا بلوریان از مجموع 10 اثری که در کارنامه دارد، در 7 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال نشانی‌سوم، سریال دروازه ساعات، سریال بالابلند، سریال کلانتر ۲، سریال نقطه‌چین، سریال روزهای زندگی و سریال قطار ابدی نام‌های و در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم حس پنهان، فیلم مه بانو و فیلم کمکم کن بازی کرده است.

در این سال‌ها شیوا بلوریان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نفیسه روشن با 2 مرتبه، سیامک انصاری با 2 مرتبه، افشین سنگ‌چاپ با 2 مرتبه، مریم سلطانی با 2 مرتبه و حبیب دهقان‌نسب با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با شیوا بلوریان داشته‌اند. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی شیوا بلوریان تاکنون بیش از 6،703 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی شیوا بلوریان تاکنون بیش از 469 نظر ثبت شده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نقطه‌چین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیوا بلوریان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید احمد نجفی، ماهایا پطروسیان، رامبد جوان و حبیب دهقان‌نسب را تجربه کرد.

شیوا بلوریان این‌بار با رضا عطاران، بهروز بقایی، محمود رضایی و ملک سیما ایلخان یعنی کارگردان سریال قطار ابدی و هنرمندانی چون نعمت‌الله گرجی، حمیده خیرآبادی، مهرانه مهین‌ترابی و فرهاد آئیش همکاری داشت. شیوا بلوریان توانست با بازی در سریال نقطه‌چین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، رضا شفیعی‌جم، سیامک انصاری و سحر جعفری‌جوزانی بر تجارب او افزود. مثلا اثری که در بیوگرافی شیوا بلوریان بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال نقطه‌چین محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی شیوا بلوریان کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم مه بانو محسوب می‌شود.

شیوا بلوریان

با وجود اینکه بازیگری در فیلم سینمای” کمکم کن” به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور، اتفاق درخشانی در کارنامه کاری شیوابلوریان محسوب میشود اما عمده محبوبیت او‌به واسطه بازی کردن در سریالهای پر بیننده و پر طرفداری همچون “قطار ابدی“ به تهیه کنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام، “روزهای زندگی” به کارگردانی سیروس مقدم، “سایه آفتاب” به کارگردانی محمدرضا آهنج، “جوانی “ به کارگردانی سعید سلطانی، ”زیر آسمان شهر3” به کارگردانی مهران غفوریان، “نقطه چین” به کارگردانی مهران مدیری و “ستاره های سربی” به کارگردانی محمدرضا آهنج است. اطلاعات تماس رویداد رمزینه اطلاعات تماس • آدرس: • تلفن: • وبسایت: صفحه در ویکی‌پدیا • اینستاگرام: shiva_boloorian رویداد • رویدادهای جاری:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.